אני אישתון ומי שמאחורי איננו חשוב – הטקסטים עומדים בפני עצמם (ואני מקפיד למלא אותם בלינקים וראיות שיתמכו בטענות שלי באופן בלתי-תלוי בכותב שלהם). אם אתם בכל זאת מעוניינים לקרוא קצת יותר על אישתון ולהבין מדוע אינני נחשף וכדומה, אתם מוזמנים לקרוא כאן.
לקללות ואיומים:
eishton@gmail.com
לפניה בנושאים סודיים או רגישים, או לשליחת מידע באופן אנונימי – לחצו כאן.
תמונת הבלוג:
נוצרה בהתנדבות וכישרון רב ע"י אחיה שחרור.
קראתי עד עתה (מאז אתמול) את הרשימה על אתאיזם והרשימה על יום הזכרון.
דבריך/דברייך כתובים טוב ומעוררים בי שמחה והזדהות.
לבינתיים, תודה.
אהבתיאהבתי
אישתון אתה מאוד חשוב לנו, כתיבה מופלאה ואמיתית במדינה שקרנית. תומכים בך!
אהבתיאהבתי
כל הכבוד גבר אין עליך!1
אהבתיאהבתי
אתה עושה עבודת קודש
אהבתיאהבתי
מאוד נהניתי מכמה מכתבותיך. אתה עובד באופן עצמאי? יישח כוח והמשך כך
אהבתיאהבתי
תודה. וכן… (נעזר בקוראים ומתנדבים).
אהבתיאהבתי
(רק) היום קראתי את הפוסט שלך על הנתונים לגבי הסודנים והאריתראים. שאתה אומר שהמדינה טועה בגישה שלה שלא מתייחסים אליהם כפליטים, ולא מקצים להם פתרונות ראויים. רציתי לשאול:
1. האם לדעתך אין סיכוי כלשהו שהם יעזבו את הארץ?
2. האם זה לא מסוכן שאנחנו הופכים למדינה שמספר המיעוטים בה עולה( או יעלה יום אחד) על מספר היהודים שבה?
אהבתיאהבתי
1. לדעתי מרביתם יעזבו בשלב כזה או אחר בכל מקרה. זה טבעם של מבקשי מקלט.
2. אבל אנחנו לא. אין שום סטטיסטיקה או חישוב אפשרי, שעל סמך המספרים הנוכחיים וקצב ריבוי וכדומה, יש סכנה לרוב היהודי. אני לא אכנס לחשיבות של עצם הרוב הדמוגרפי הזה, אבל בכל מקרה, האריתראים והסודנים לא משפיעים עליו.
אהבתיאהבתי
אז כיוון שאתה רוצה שאני אגיב פה ולא בפוסט הנה: אתה ממש גרוע בלקבל ביקורת, אתה לא בודק אותה עד הסוף. אתה כותב דעות כעובדות (גם אם הן דעות של בצלם. אין שום הוכחה מי הרג את ניבין ואיך), ואתה כותב שקרים (למשל כי החוק במדינת ישראל וברשות הפלסטינית הוא איננו אותו חוק, בלי להכנס להאם זה טוב או לא). יותר מזה, כשאנשים מעבירים ביקורת על מה שכתבת, אתה פחות או יותר אומר להם "אתם טיפשים, כי אתם לא מבינים אותי", וזה ממש מקשה לקחת אותך ברצינות. מכיוון שאתה מסתתר מאחורי אנונימיות אתה יכול לעשות את כל זה, ואתה תהיה רק עוד בלוג, שהפיד שלי בפייסבוק נוטה לצטט. מאוד קשה לסמוך על מישהו שמסתתר מאחורי מסיכה. אם סנואודן יכל לגלות מי הוא, גם אתה יכול.
אהבתיאהבתי
הביקורת שלך נרשמה ונקראה. אני מוצא מהניסוח והניתוח שלך את המציאות, שהפרשי הגישות בינינו אינם גשירים (אני מוצא שהביקורת שלך גם תוקפנית באופן שמפר מדיניות התגובות של הבלוג, אבל אתעלם מכך). אינני מסכים עם שום דבר ממה שאמרת ומעולם לא אמרתי את הדברים שאת מייחסת לי או באופן מכוון שידרתי אותם (לעיתים טעיתי בכך והתנצלתי כאשר הפנו תשומת ליבי לכך), אבל לאור תגובה זאת וקודמותיה, אינני רואה ערך בויכוח על כך. תוכלי לשפוט זאת כזלזול בך, אך אין זו הכוונה. קוראים ותיקים יאמרו לך שאני עושה זאת למגיבים כאשר ניסיוני מביא אותי להאמין שאנו נכלה זה את זמנו של זה, מבלי שניצא שונים או נשכרים מהדיון בינינו ודיון שכזה הוא חסר ערך בעיני. יום טוב לך.
אהבתיאהבתי
אישתון, האם תוכל לומר כמה מילים על המוטו של הבלוג? האם מדובר בציטוט? ומדוע לדעתך ׳כל העוולות אחת הן׳?
אהבתיאהבתי
אני תמיד מצטט בסוגריים ונותן קרדיט למצוטט.
בנוגע למשמעות –
היא ברורה מאליו. באשר לניתוח של המעמיק יותר של המשמעות, זה כבר דיון פילוסופי ואני לא פנוי אליו כרגע.
אהבתיאהבתי
לא שאני רוצה לדבר בשם אישתון, אבל אוכל לחלוק את מה שאני מבין. רוצה לומר בעצם, הכל פוליטי.
אהבתיאהבתי
שלום אישתון,
קראתי כמה מהפוסטים, מעריך את הביקורתיות חסרת הפשרות. מתוך נטיה ספקנית זו אני מקווה שאתה עושה את עובדתך ללא משוא פנים (רובה ניתנת לבדיקה, כך שאין צורך בתקווה ובכד').
רעיון: יש לך הרבה מקום פנוי בעמודים, אולי adchoice \ adsence יעזרו במימון הפעילות.
כמה סולדיים כאלו יכולים לא לפגוע בחווית המשתמש באתר ולהיות פרודקטיבים עבורך (ללא אינטרס עצמי).
תחשוב ותבדוק איך הם עובדים לפני שתמהר לשלול ממניעים עקרוניים.
אם תמיכה\עזרה מחשבתית\מחקרית אתה יכול לפנות.
Ganbatte
אהבתיאהבתי
בפלטפורמה שאני משתמש בה (וורדפרס) אין אפשרות להכניס פרסומות. בכל מקרה אינני מעוניין בכך ולמעשה אני משלם וורדפרס בכדי שלא יהיו פרסומות בבלוג מטעמם.
אהבתיאהבתי
מאוד מעריכה ומחזקת
אהבתיאהבתי